Časovač
Tento příklad ukazuje jak se používá časovač a kotva. Po 15 sekundách zobrazení této stránky, přejde stránka automaticky na kartu "Main".
Atribut ontimer určuje cíl (kartu nebo desku), kam se přejde po vypršení časovače. Pro kartu je nutné zadat #.
<timer> Tento tag určuje hodnotu časovače. Není možné
definovat dva časovače ve stejné kartě. Hodnota určuje, jak dlouho bude trvat
než časovač vyprší. Čas se počítá v desetinách vteřiny. V předchozím příkladě
se akce spustí po 15 vteřinách.
<a></a> Tento tag je úplně stejný jako tag <a>
v HTML. Je to kotva nebo odkaz, na který se přejde, když na něj uživatel klikne.
Atribut href umožňuje nastavit cíl. Atribut title dává zařízení další informaci
o odkazu. Nokia telefony tento atribut nijak nevyužívají.
<?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml"> <wml> <card id="uvod" ontimer="#main" title="cekej chvilku "> <timer value="150"/> <p> Vytej na nasich strankach.<br/> chvilicku strpeni </p> </card> <card id="main" title="Menu"> <p> Toto je nase nabidka........ </p> </card> </wml> |
Příklad v emulátoru zde