Časovač

Tento příklad ukazuje jak se používá časovač a kotva. Po 15 sekundách zobrazení této stránky, přejde stránka automaticky na kartu "Main".

Atribut ontimer určuje cíl (kartu nebo desku), kam se přejde po vypršení časovače. Pro kartu je nutné zadat #.


<timer> Tento tag určuje hodnotu časovače. Není možné definovat dva časovače ve stejné kartě. Hodnota určuje, jak dlouho bude trvat než časovač vyprší. Čas se počítá v desetinách vteřiny. V předchozím příkladě se akce spustí po 15 vteřinách.


<a></a> Tento tag je úplně stejný jako tag <a> v HTML. Je to kotva nebo odkaz, na který se přejde, když na něj uživatel klikne. Atribut href umožňuje nastavit cíl. Atribut title dává zařízení další informaci o odkazu. Nokia telefony tento atribut nijak nevyužívají.

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN"
"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">
<wml>
<card id="uvod" ontimer="#main" title="cekej chvilku ">
<timer value="150"/>
<p>
Vytej na nasich strankach.<br/>
chvilicku strpeni
</p>
</card>
<card id="main" title="Menu">
<p>
Toto je nase nabidka........
</p>
</card>
</wml>

Příklad v emulátoru zde