24. listopadu / November 24th, 2020
- 8:30 – 9:00 Registrace/Registration
- 9:00 – 9:15 Zahájení/Welcome
- 9:15 – 10:00
Helena Koldová
University of South Bohemia, Faculty of Education
Integrovaná výuka, interdisciplinární nebo multidisciplinární přístup nebo také mezipředmětové vztahy - 10:00 – 11:00
Tomáš Janík
Masaryk University, Faculty of Education
Didaktika jako profesní věda pro učitele - 11:00 – 11:30 Přestávka/Coffee
- 11:30 – 12:30
Zsolt Lavicza
Linz School of Education, Johannes Kepler University
STEAM education approaches and technological innovations to foster creativities in STEM teaching and learning - 12:30 – 14:00 Oběd/Lunch
- 14:00 – 15:00
Jose Manuel Diego Mantecón
University of Cantabria
Implementing STEAM Activities with KIKS Format: Advantages and Handicaps - 15:00 – 16:30 Krátké příspěvky/Short contributions
- Lukáš Rokos
Katedra biologie, PF JU
Lze úlohy respektující koncept STEM zařadit do současné výuky přírodopisu na základní škole? Konkrétní ukázka na příkladu učiva biologie člověka. - Libuše Samková
Katedra matematiky, PF JU
STEM a matematika. - Lubomír Svoboda
Katedra aplikované chemie, ZF JU
Využití projektu Antonicus pro STEM vzdělávání. - Jiří Vaníček
Katedra informatiky, PF JU
Potenciál informatiky pro didaktiku STEM.
- Lukáš Rokos
- 16:30 Ukončení/Closing