Workshopy

Mgr. Daniela Bímová, Ph.D.
Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Od digitální simulace k odvalování 3D tištěného fyzického modelu

Mgr. Jana Doležalová1, Ing. Petra Kuncová2, doc. RNDr. Vladimíra Petrášková, Ph.D.3
1Základní škola Vimperk, Smetanova 405; 2Český statistický úřad; 3Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Statistika pro digitální generaci: Mezipředmětově a interaktivně

Mgr. Tomáš Fabián
Gymnázium, Dvůr Králové nad Labem
Fraktály v GeoGebře

Mgr. Kateřina Kalová
Základní škola Tábor, Husova 1570
Molekulární architektura

doc. RNDr. Helena Koldová, Ph.D., Mgr. Lukáš Rokos, Ph.D.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Jak si připadají učitelé z praxe jistí při integrované výuce přírodovědných předmětů, techniky, informatiky a matematiky?

Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
NPI ČR, Praha 1
Aktivity podporující rozvoj digitálních kompetencí žáků v matematice

RNDr. Roman Plch, Ph.D.
ÚMS PřF MU, Brno
AI ve výuce matematiky na střední škole

Mgr. Vladimír Polášek, Ph.D., doc. Mgr. Zuzana Pátíková, Ph.D., Mgr. Lubomír Sedláček, Ph.D.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Matematické úlohy s moodle pluginem STACK

RNDr. Josef Rak, Ph.D.
Gymnázium, Pardubice
Kalkulárory Classwiz a prostředí classpad.net

Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
Univerzita Hradec Králové, Hradec Králové
Jak z výzkumu užití počítačů ve výuce vybagrovat hodinu matematiky